STRAWA/ DECU-SREKU/ CIUCHSMETYK/ @LAJF

wtorek, 17 listopada 2015

AGATA. POCZĄTEK

Słowem wstępu.

Już kilka postów umieściłam. Zanim ogarnęłam wszystkie (no prawie wszystkie) tajniki blogowania musiało trochę upłynąć czasu. Ale o to jestem i wszystko po kolei wytłumaczę.




Chciałabym opisać Wam, co ja tu takiego robię.
Otóż na moim blogu odnajdziecie takie działy jak:

DECU-SREKU
CIUCHSMETYKI
TAKI LAJF
STRAWA

#1 DECU- SREKU.
Odrobina artyzmu. W tym rozdziale zajmę się pokazywaniem moich małych dzieł. Decoupage'm zajmuję się od niedawna (lato 2015). Po ustatkowaniu się, odnalezieniu mężczyzny, przeistoczenia się w kurę domową zaczęłam coś tam tworzyć. Każda kwoka lubi sobie coś naskrobać lub wyskrobać - no i trafiło też we mnie. Miłe, małe hobby.

#2 CIUCHSMETYKI
Aha! Ha! ha! a to co małe misie lubią najbardziej czyli -maaaalowanie, makijażowanie ah i oh,ciuszki, promocje, wyprzedaże i obniżki cen w jednym słowem wydawanie hajsu.
Każda tak ma, no może prawie każda, ale większość to takie sroki jak i ja! ;)

#3 TAKI LAJF
A tu to trochę pomarudzę i poopowiadam Wam.

#4 STRAWA
Jedzonko, żarełko, pasza, amu. Będę skupiać się na moim Fodmap ( już Wam w skrócie tam naopowiadałam) i nie tylko.

Jakoś to będzię...

źródło : www.movienews.com





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz