STRAWA/ DECU-SREKU/ CIUCHSMETYK/ @LAJF

czwartek, 12 listopada 2015

decoupage

Decoupage

Tę metodę (tzw. przeze mnie) odzwierciedlania swej duszy przez sztukę odkryłam, gdy miałam fazę przemyśleń, czym by tu się zająć. I tak od jednej strony www, do drugiej i trzydziestej ósmej zaczynałam wgłębiać się w tajniki tej metody serwetkowej.
Decu to totalny odstesowywacz! Naprawdę! Potwierdzili mi to przedstawiciele płci męskiej, gdy po raz pierwszy zasiedli ze mną do tworzenia moich małych cudeniek

MASZ CHĘĆ SIĘ DOŁĄCZYĆ?
WPADAJ - zaserwuję jakąś dobrą kawę lub herbę i pocudujemy w tym temacie

Co potrzeba:

serwetki, serwetki i serwetki
klej do decoupage
lakier decoupage albo lakier akrylowy
jakieś wstążeczki, guziczki, pierdółki
farby akrylowe
pędzelki duże i małe
i...
butelki, słoiki, świeczki, drewniane przedmioty



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz